استوری اینستاگرام یک بازاریاب حرفه ای

 

احتمالا تا حالا در مورد استوری اینستاگرام چیزایی شنیدین ولی آیا می دونستین استوری می تونه یه بازاریاب حرفه ای برای شما باشه؟ استوری هم به یاد موندنیه و هم این قابلیت رو داره که اون رو به اشتراک بگذارین، اینجا می خوام راجع به اینکه چطوری با یک استوری عالی تعداد بازدیدتون رو بالا ببرین و فروشتون رو زیاد کنین حرف بزنم.

اگه آماده ای تا با هم یک حرفه ای کامل باشیم و اگه می خوای یاد بگیرین چطور از استوری برای فروشتون استفاده کنی این مقاله همون چیزیه که باید داشته باشی.

 

اصلاً استوری چیه!!!

استوری یک ارتباط کوتاهه که می تونی با انجامش توجه دیگران رو جلب کنی، سرگرمشون کنی، اونها رو به کاری متقاعد کنین یا اینکه چیزی رو آموزش بدی و همه اینها در یک فاصله زمانی کوتاه انجام می شه، یک راهی برای به اشتراک گذاشتن تصویر یا فیلم با فالوورهاتون که البته بعد از ۲۴ ساعت حذف می شه.

instagram استوری در اینستاگرام باعث می شه فالوورهای وفادارتری داشته باشی.

 

برای نشون دادن تبلیغاتتون در یک استوری، ۱۳ ثانیه زمانیه که در اختیار داری (البته همین زمان کوتاه باعث شده مخاطب ها برای دیدنش بیشتر تشویق بشن) و در این زمان کوتاه باید تبلیغاتت رو نشون بدی و باید بدونی چی باعث می شه که تعاملات و ارتباطات مشتری با شما زیاد بشه

خوب بیا با هم شروع کنیم

این نکته ها کمک زیادی می کنن

 

 

 از نظرسنجی مشتریها در استوری اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام امکان اضافه کردن نظرسنجی در استوری رو به این آپشن اضافه کرده تا مشتری ها بتونن تعامل بیشتری تو استوری داشته باشن و تاثیر بیشتری بر فروش و تبلیغات بگذارن، می تونی با این کار و با یک نظر سنجی مشتری رو برای ارتباط ترغیب کنی.

این مطلب را نباید از دست بدهید :   چگونه با ۱۰ گام عملی فالوور و مشتریان تان را در اینستاگرام افزایش دهید؟

 

نظر سنجی مشتریان در استوری

 

instagram از لینکها در استوری اینستاگرام استفاده کنید تا فروش و ترافیک سایتتون رو بالا ببرین.

 

یکی از اسرار شگفت انگیز شبکه های اجتماعی اینه که مشتریها می تونن ارتباط صمیمانه ای با برند ها برقرار کنن و استوری هم یک گام خوب برای این هدفه، با این حال اگر برند از این استوری ها دریافتی نداشته باشد عملا این ارتباط اتلاف می شه و برای فروش تاثیری نداره، بهترین کاری که می تونی برای یک ارتباط موثر داشته باشی اینه که یک لینک مستقیم به مشتری بدی.

 

instagram بزرگترین امکانی که استوری در اختیار شما قرار می ده در واقع همون قابلیت تگ و لینکه، چیزی که استوری رو از اسنپ چت جدا می کنه.

با این امکان شما می تونی یک لینک به محتوای اصلی و یا اگر فروشگاه اینترنتی داری به فروشگاهت بزنی و با این کار مخاطب تنها کاری که باید انجام بده دیدن استوری و گرفتن لینک مستقیم شماست.

 

می تونی از یک کال تو اکشن Call-To-Action یا همون دکمه فراخوان هم برای اینکه توجه مخاطب رو به لینک جلب کنی استفاده کنی و به مخاطب بگی که می تونه از لینک استفاده کنه.

 

 

البته الان این امکان برای صفحات شغلی با بیشتر از ۱۰۰۰۰ فالوور در دسترس قرار گرفته

 

 

یک داستان سرایی دیجیتال یا استوری تلینگ

یکی از مسائلی که می تونه باعث پیشرفت کارت بشه، داشتن یک داستان جذاب و یک محتوای باارزشه، می تونی با مستند سازی، برند خودت رو در دسترس مخاطب قرار بدی کاری که ناسا هم برای برقراری ارتباط با  کاربرهاش انجام می ده

این مطلب را نباید از دست بدهید :   با اینفلوئنسر مارکتینگ بی حد و مرز بفروشید

instagram از استوری برای گفتن یک مستند واقعی و یا داستان واقعی درباره برندت استفاده کن، این کار می تونه باعث افزایش شانس خرید و مراجعات بیشتر بشه.

فرض کن یک رستوران غذاهایی رو که آماده کرده تو استوری نشون می ده، یک تیم ورزشی تمریناتش رو و مثلا فروشگاهها مدلها و آیکون های مدشون رو نشون میدن و با این تصاویر مخاطبها رو بیشتر جذب می کنن.

 

 

 

یک امکان عالی در استوری اینستاگرام: هایلایت استوری

استوری ها بعد از ۲۴ ساعت حذف می شن و دیگه در دسترس کاربرا نیستن ولی وقتی استوری رو هایلایت می کنی اون استوری ها به طور مادام در دسترس مخاطب هستن تا زمانی که شما اونها رو پاک کنی.

 

 

استوری های هایلایت شده به طور مستقیم زیر بیو قرار می گیرن و زمانی که کسی روی آنها کلیک کند به عنوان یک استوری جدا باز می شن، البته اینها فقط در پروفایل شما هستن و دیگه تو نوار استوری ها دیده نمی شن.

 

instagram استوری های هایلایت شده کارایی خیلی زیادی برای برند می تونن داشته باشن چون با این کار، مارکها می تونن اون چیزی رو که مشتری لازم داره در دیدشون قرار بدن.

 

در واقع با این امکان شما می تونی خلاقیت به خرج بدی و با این خلاقیتها مشتری رو به صمیمیت بیشتر بکشونی و از مخاطبها، مشتریهای فعال و وفادار بسازی.

به هر حال استوری اینستاگرام یک امکان خیلی عالی و فوق العاده برای فروش محصولات و جذب مخاطبه، اینستاگرام با آپدیت های جدیدش هر روز قدرت این آپشن قدرتمند رو بالاتر می بره و شما مطمئنا بیشتر و بهتر می تونی از این قسمت استفاده کنی.

این مطلب را نباید از دست بدهید :   ۶ تکنیک قدرتمند بازاریابی با استوری اینستاگرام

مطالب پیشنهادی برای 4 دقیقه بعدی

 ۱۲ اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام    ۱۲ اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام   در این مقاله به ۱۲ اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام میپردازیم که مرتکب شدن آن‌ها، نه...
چگونه کپشن های حرفه ای و جذاب در اینستاگرام بنویسیم چگونه کپشن های حرفه ای و جذاب در اینستاگرام بنویسیم  اگر یک مدیر اینستاگرامی باشی مطمئنا تا الان به این موضوع فکر کردی که چطور می شه یک کپشن...
با اینفلوئنسر مارکتینگ بی حد و مرز بفروشید با اینفلوئنسر مارکتینگ بی حد و مرز بفروشید  این روزها شبکه اجتماعی یک بحث بسیار مهم در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستن و تمامی برندها به دنبال بر...

1 دیدگاه برای “استوری اینستاگرام یک بازاریاب حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *