با اینفلوئنسر مارکتینگ بی حد و مرز بفروشید

این روزها شبکه اجتماعی یک بحث بسیار مهم در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستن و تمامی برندها به دنبال برنامه‌ریزی برای حضور موثرتر و موفق‌تر در آن هستند.

وقتی در مورد تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی صحبت میکنیم باید ایران رو از سایر کشورها جدا کنیم.

چون فیسبوک پرچمدار شبکه‌های اجتماعی هستش و این در حالی هستش که این شبکه محبوب در ایران فیلتر شده و برندها هیچگونه فعالیت متناسب و برنامه‌ریزی شده‌ای در آن ندارند.

در ایران محبوب‌ترین شبکه اجتماعی، اینستاگرام هستش با بیش از 20 میلیون کاربر فعال ایرانی. البته تلگرام هم از شبکه های محبوب ایران هستش و حدودا 25 میلیون کاربر داره.

در این مقاله راهکار هایی بهتون گفته میشه که میتونید محدودیت های تبلیغاتی رو دور بزنید.

 

 

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چگونه بیشترین بازده را داشته باشیم؟

بازاریابی دهان به دهان یکی از بهترین و تأثیر گذارترین روش های بازاریابی هستش.

بازاریابی-دهان-به-دهان

وقتی شما یک محصولی رو خریداری میکنید، و زمانی که از محصول رضایت داشته باشید، حتما حتما با بهترین دوست تون در مورد اون محصول صحبت خواهید کرد.

بهترین دوست شما همون کسی هستش که باهاتون آشنایی خیلی زیادی داره. اگه پیش اون دوست تون اعتبار خوبی داشته باشید، به راحتی اون فرد رو به محصولی که خودتون خریدین ترقیب میکنید.

اینفلوئنسرها افرادی هستن که در شبکه های اجتماعی فعال هستن و اعتبار بسیار بالایی رو در بین مخاطبانشون ایجاد کردند. و تبلیغات رو به شکلی متمرکز انجام میدن و بعنوان حامی یک برند تبلیغ میکنن.

این افراد مشغول برندسازی شخصی هستن و دائما محتوا تولید میکنن. به طوری که به بهترین دوست مخاطبین شون تبدیل شدن…

احتمالا شما هم این افراد رو دنبال میکنید.

خانم بهنوش بختیاری، یکی از بهترین اینفلوئنسرها هستن.

اشخاص معروف خیلی زیادی هستن که صرفا از طریق اینستاگرام معروف شدن و برندسازی شخصی شون رو به خوبی انجام دادن.

  اینفلوئنس مارکتینگ، استفاده از افراد تأثیر گذار برای بازاریابی محصول و خدمات مورد نظر هستش.

این مطلب را نباید از دست بدهید :   آیا فکر می‌کنید اینستاگرام برای کسب‌ و‌کار شما مناسب نیست؟

 

مردم به صحبت های شخص سوم بیشتر اعتماد میکنند

افراد بدنبال صداقت هستند و اینفلوئنسرها به دلیل اینکه به افراد نزدیک و به زندگی شون وارد بشن، به نوعی صداقت رو به آنها هدیه میکنند.

مثلا زمانی که قراره از محصولات یک برند خرید کنید، اگر پیشنهاد اعتماد به آن برند رو از جانب یک دوست دریافت کنید بیشتر مایل به خرید هستید تا زمانیکه شخصا با اون برند مواجه بشید.

 

 

شهرت و محبوبیت بالا = فروش بالاتر

اینفلوئنسرها فالوورهای بسیار بالایی رو جذب پیج شون میکنن و با استفاده محتوایی که تولید میکنن باعث میشن مخاطبین شون به سمت یک برند هجوم بیارن تا به بهترین شکل ممکن در فضای مجازی دیده بشه و بدنبال آن، فروش بیشتر و بهتر محصولات رو بهمراه خواهد داشت.

در درجه اول تأثیر گذاری اینفلوئنسر بر اساس شهرت و محبوبیت اونها رخ میدهد.

این مطلب را نباید از دست بدهید :   اینستاگرام راهی برای رشد کسب و کارتان

 

 

تبلیغات بینظیر 5040 با اینفلوئنسر مارکتینگ

حتما تبلیغات وبسایت 5040 رو دیدید. این وبسایت اولش وبسایتی مشابه دیجیکالا بود که محصولات آرایشی بهداشتی به فروش میرسوند. ولی بعد ها استراتژی فروشش رو تغییر داد.

 پیشنهاد میکنم این ویدیویی که در یکی از صفحه محصولات قرار داده رو ببینید.

 

ویدیو هایی از این وبسایت منتشر میشه، بالاترین تاثیر رو روی مخاطبان هدف میگذاره و همین استراتژی باعث شده فروش این شرکت افزایش پیدا کنه و طرفداران زیادی پیدا کنه. شما چندین نوع تکنیک بازاریابی قدرتمند رو در این ویدیو ها میبینید.

اینفلوئنسر مارکتینگ یعنی همین چیزی که در ویدیو بالا مشاهده کردین.

 

 

اگه به محصولات تون ایمان دارید و سرمایه لازم برای تبلیغات با اینفلوئنسر ها رو دارید، حتما روی این بخش سرمایه گذاری کنید، چون بازگشت سرمایه خیلی بالایی رو به همراه خواهد داشت.

این مطلب را نباید از دست بدهید :    12 اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نسخه 2 ساعت رایگان ربات نینجاگرام

به همراه آموزش تصویری اختصاصی و تکنیک های منحصر بفرد
ماهانه 10 هزار فالوور واقعی و ایرانی جذب کنید
دانلود رایگان نینجاگرام 2 ساعته
close-link

نسخه 2 ساعت رایگان ربات نینجاگرام

به همراه آموزش تصویری اختصاصی و تکنیک های منحصر بفرد
دانلود رایگان نینجاگرام 2 ساعته
close-link

   این صفحه را  به اشتراک بگذارید

close-link