اگر کسب و کار دارید، با این تکنیک ها فروش خود را متحول کنید!

 

ایجاد تحولی بزرگ در کسب و کار از طریق رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، کاری سخت و زمان بر است. از این رو باید محتوایی که به اشتراک گذاشته می‌شود جذاب باشد. به عنوان مثال محتوای تبلیغاتی باید تاثیرگذار و متفاوت باشد. بنابراین چالش اساسی شما در این زمینه، این است که یک محتوای معمولی را به جذاب ترین شکل ممکن برای مخاطبانتان نمایش دهید.

عواملی نظیر نوع محصول، مشتریان هدف و میزان ریسک پذیری شما، در این امر تاثیر دارند. با من همراه باشید تا باهم اصل بزرگ پیج های موفق و پرفروش رو بررسی کنیم و گام به گام به سمت موفقیت حرکت کنیم.

 

 

ارزش آفرینی در کسب و کار از طریق اینستاگرام

به یاد داشته باشید که اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی عصر حاضر است. زیرا شما از این طریق به راحتی می‌تونید محتوای پیام تبلیغاتی خود رو منتشر کنید و با مخاطبان با ساده ترین روش در ارتباط باشید و محصولات و خدمات تان را به آنها معرفی کنید. حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی برای هر کسب و کار بسیار مهم و حیاتی است.

 

 

آماری شگفت انگیز برای مدیران کسب و کار ها

آمار بینندگان تلویزیون در حال کاهش است. ۸۰ درصد از کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند، تلفن همراه هوشمند دارند. صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ می‌توانند از این فرصت بزرگ استفاده کنن و برای نام برند خود از طریق اینترنت و تلفن‌های هوشمند، ارزش آفرینی کنن.

 

 

آماری دقیق از دبیر شورای عالی فضای مجازی

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به وجود ۴۰ میلیون گوشی هوشمند و۴۰ میلیون کاربر در شبکه های اجتماعی پر مخاطب تاکید کرد این فضا پویا است و قطعا نیاز به حضور شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. روند افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی بسیار چشمگیر است: «میزان رشد متغییرهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی مانند لایک، کامنت، عضو و فالوئر در هر ماه دو رقمی شده است.»

این مطلب را نباید از دست بدهید :    ۱۲ اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام

اینستاگرام در سال ۹۵ چیزی در حدود ۱۴ میلیون عضو داشت. با این روند رشد فکر کنم در حال حاضر به ۲۰ میلیون عضو رسیده باشد.

اگر نگاهی به اطرافیانتون بیندازید، می‌بینید که تقریبا همه اعضای خانواده از اینترنت استفاده می‌کنن و عضو شبکه‌های اجتماعی هستن. مشتریان شما درگیر دنیای مجازی هستن، پس شما نیز باید در این فضا فعالیت کنید. اگر با استفاده از اینترنت برای کسب و کارتان ارزش آفرینی نکنید، سود بسیاری را از دست خواهید داد . در این مطلب، راه‌هایی برای برقراری ارتباط ساده با مشتریان احتمالی و ترویج کسب و کار را با شما به اشتراک میگذارم.

 

 

 

۵ سوالی که راه موفقیت در اینستاگرام را به شما نشان میدهد

به این سوالات پاسخ دهید و در یک برگه بنویسید:  به یاد داشته باشید کمرنگ‌ترین جوهرها از قوی‌ترین حافظه‌ها ماندگارتر هستن. پس همین حالا کاغذ خودکار خود رو آماده کنید

 

 

  1. مخاطبان کنونی شما چه کسانی هستند؟

  2. مخاطبان شما به چه چیزهایی علاقه دارند؟

  3. این مخاطبان با چه مشکلاتی روبرو هستند؟

  4. شما چگونه می‌توانید راهی برای حل کردن این مشکلات به آنها ارائه دهید؟

  5. چه افرادی را می‌خواهید به لیست مخاطبانتان اضافه کنید؟

 

 

جالبه بدونید پاسخ به این ۵ سوال کلیدی، ده ها ایده‌ جدید در ذهن شما و کسب و کار تون ایجاد می‌کنه. از این طریق می‌توانید تعداد مخاطبین تون رو افزایش بدین و روش‌های جذابی برای ارزش آفرینی محصول تان پیدا کنید. همچنین باعث میشه از تبلیغات هوشمند برای جذب هرچه بیشتر مشتریان احتمالی استفاده کنید چون شما دیگه مخاطبین خودتون رو خیلی خوب میشناسید و محتوایی ایجاد میکنید که کاربران منتظرشون هستن و از شما استقبال خواهند کرد.

 

 

باید دانش خود را در زمینه رسانه‌های اجتماعی افزایش بدهید و از روش ها و ابزار های نوین استفاده کنید. و برای ارزش آفرینی هرچه بیشتر برای برند و محصولتان تلاش کنید.

این مطلب را نباید از دست بدهید :   کسب درآمد از اینستاگرام را از همین حالا شروع کنید

مطالعات اخیر کارشناسان نشون می‌ده: کارآفرینانی که اجتماعی‌تر هستن، ۸۹ درصد بهتر از سایر افراد، توانمندی ایجاد می‌کنن. همچنین اونها ۴۶ درصد پرنفوذتر هستند و در تصمیم گیری‌ها ۱۶ درصد کاراتر بوده و بهتر عمل می‌کنند.

 

ارزش آفرینی

به منظور موفقیت در فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی خود همواره مطالب منتشر شده از طریق شبکه‌های اجتماعی‌تان را بازرسی کنید و سعی کنید همیشه لون رو به روز نگه دارید.

با ابزار جدید اینستاگرام که در پیج های تجاری قرار داره، دقیقا میدونید که مخاطبان شما از کدوم مطالب منتشر شده استقبال کردن و با تمرکز روی این بخش سرعت رشد پیج و کسب و کارتون رو ۱۰ برابر خواهید کرد.

 

 

به روز رسانی مستمر شبکه‌های اجتماعی

هیچ چیز بدتر از این نیست که وارد صفحه اینستاگرام یک کسب و کار بشید و ببینید ماهها و یا سالهاست که به روز رسانی نشده. این کار به دور از معیارهای ارزش آفرینی برای کسب و کار هستش.

 

 

همواره فعال باشید. کار خود را استوار و محکم ادامه بدین. هر مخاطبی، محتوای مناسب خودش رو دنبال می‌کنه. بنابراین از همه مخاطبان خود انتظار نداشته باشید تمام پیام‌های شما رو بخونن. سعی کنید خبرهای جدید درباره شرکت و محصولاتتون با مردم به اشتراک بگذارید و با بهره‌گیری از امکانات و اطلاعات موجود برای ارزش آفرینی بیشتر تلاش کنید.

 

 

شاید براتون این سوال پیش بیاد که ارزش آفرینی دقیقا چیه و شما باید روی چه چیزی تمرکز کنید؟

ارزش آفرینی تنها به معنی تبلیغ برای محصول تولیدی شما نیست. به عنوان مثال، کسب و کاری رو در نظر بگیرید که در زمینه‌ی تندرستی و تناسب اندام فعالیت می‌کنه. در این صورت باید نکات مفید و مطالب آموزشی رو در رابطه با ورزش و سلامتی با مخاطبان به اشتراک بگذارد. بعضی از افراد پیج دارن، ربات تبلیغاتی چریک گرام داره روش فعالیت میکنه ولی محتوایی که ارائه میدن همه رو فراری میده.

این مطلب را نباید از دست بدهید :   ۶ تکنیک قدرتمند بازاریابی با استوری اینستاگرام

اگه محصولی دارید که درحال تبلیغ اون در اینستاگرام هستید، نباید مستقیم بگید که این نام محصول هستش و بیایید بخرید!

باید از مزایایی که این محصول برای مخاطب شما داره بیشتر صحبت کنید. کاربر باید فراموش کنه که میخواد محصول بخره. این رو در ذهن مخاطب و مشتری احتمالی پرورش بدین که داره مزایا و پیشرفت رو خریداری میکنه.

پس اصل مهم در درآمدزایی کردن پیج اینستاگرام تون اینه که در ابتدا مشاور باشید تا فروشنده. این اصل در تمامی کسب و کار ها صدق میکنه.

 

 

✅ منتشر کردن مطالب آموزشی در مورد محصولات و خدمات = مخاطبان راضی بیشتر = فروش و درآمد بیشتر

 

 

اگر به دنبال ارزش آفرینی هستید، این نکته را به یاد داشته باشید که هدف اصلی کسب و کار شما، بهبود شرایط زندگی مردم است.

 

برنامه ریزی محتوایی

برنامه ریزی محتوای میتونه موثرترین تکنیک افزایش فروش باشه اگه به آن عمل کنید

هیچگاه بدون برنامه و هدف گذاری مشخص، اقدام به تولید محتوا نکنید. فعالیت بدون برنامه، پیشرفت زیادی با خود به همراه نخواهد داشت. در قدم اول باید تصمیم بگیرید که در چه فاصله زمانی، شبکه اجتماعی خود رو به روز رسانی خواهید کرد.

 

 

با ارزش آفرینی، نسبت به برند و شرکت خود، حس خوبی رو در جامعه ایجاد میکنید. بنابراین باید محتوای پیام‌هایی رو که در مورد کسب و کار شما در رسانه‌های اجتماعی منتشر می شود رو با دقت مدیریت کنید.

 

 

به زودی مطالب رایگان بیشتری در مورد تولید محتوا و برنامه ریزی شبکه های اجتماعی از وبسایت اینستاگرام پرو منتشر خواهد شد.

 

خیلی ممنونم که با من همراه هستید.

موفق باشید

مطالب پیشنهادی برای 4 دقیقه بعدی

فرمول سری بازاریابی با اینستاگرام فرمول سری بازاریابی با اینستاگرام  اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی با اینستاگرام اون چیزی نیست که در کتاب های بازاریابی درباره اش می خونید ...
چگونه با ۱۰ گام عملی فالوور و مشتریان تان را در اینستاگرام افزایش دهید؟... این روزها داشتن یک حساب کاربری اینستاگرم برای وبلاگ و یا کسب و کار تان، به تنهایی یک راه شگفت انگیز برای به نمایش گذاشتن محصول یا خدمات تان، نام تجاری...
چگونه خلاقانه محتوا تولید کنیم و از تکراری شدن جلوگیری کنیم؟... چگونه خلاقانه محتوا تولید کنیم و از تکراری شدن پیج جلوگیری کنیم؟ممکنه به عنوان یک مدیرمحتوایی پیج تمام خلاقیت تون رو برای تولید محتوای خلاق به کار...

2 دیدگاه برای “اگر کسب و کار دارید، با این تکنیک ها فروش خود را متحول کنید!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *