اینستاگرام راهی برای رشد کسب و کارتان

توجه داشته باشید که رقیبان اینستاگرامی شما نمی خواهند این مقاله را بخوانید

چندی پیش، همه اکانت های اینستاگرام شبیه هم بودند. درواقع هیچ تفاوتی بین اکانت های کسب و کار و اکانت های شخصی وجود نداشت. اگر چه اینستاگرام هنوز هم یکی از محبوب ترین شبکه های رسانه اجتماعی در وب است، اما اینستاگرام فاقد ویژگی های مهم و استاندارد که بر شبکه های اجتماعی های دیگر هست، میباشد.

پس از دریافت انتقادات و پیشنهادات از کسب و کارها در سالهای گذشته، اینستاگرام اعلام کرد که راه اندازی اینستاگرام برای کسب و کار، نوع جدیدی از اکانت با ویژگی های خاص می باشد که اجازه می دهد کسب و کارتان با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کند.

اگر شما یک کسب و کار کوچک در اینستاگرام دارید و صفحه  اینستاگرام  تان را به اینستاگرام  تجاری تبدیل نکردید در واقع زمان را از دست داده اید. حالا دلیلش را با هم میخواهیم بررسی کنیم و در ادامه اشاره خواهم کرد که چگونه با مشتریان ارتباطات بیشتر و موثر تری برقرار کنید.

ویژگی های اینستاگرام برای کسب و کار

هنگامی که شما اکانت خود را به اینستاگرام  تجاری تبدیل میکنید، قادر خواهید بود همه ویژگی های آن را از داخل برنامه ببینید. اگر مطمئن نیستید همین حالا اکانت اینستاگرام خود را به اکانت تجاری تبدیل کنید، ما برخی از بهترین ویژگی های اینستاگرام برای کسب و کار را در اینجا قرار دادیم.

 

تجزیه و تحلیل پیج اینستاگرام.  ابزار تجزیه و تحلیل پیج اینستاگرام، ابزاری قدرتمند برای ارزیابی پست های در دسترس، تعامل با فالورهایتان و تعدا کلیک بر روی وب سایت است. شما می توانید پست های خود را بر اساس نوع محتوا، نوع تعامل، و تاریخ فیلتر کنید. این فقط برای پست هایی است که بعد از تبدیل اکانت تان به اکانت تجاری برایتان به نمایش در می آید. پس هر چه زودتر اکانت تجاری تان را فعال کنید به همان اندازه بهتر است.

دکمه تماس با ما. تنها لینک قابل کلیک بر روی حساب های عادی اینستاگرام در بیو اکانت است. اما برای حساب های تجاری میتوانید از دکمه تماس با ما نیز بهره مند شوید. این اجازه می دهد تا فالورهایتان به شما ایمیل زده و یا با شما تماس بگیرند، و یا بطور مستقیم به شما با دایرکت مسیج پیام بدهند. تمامی این ویژگی ها در درون برنامه اینستاگرام است. شما همچنین می توانید اطلاعات تماس کاربران صفحه فیس بوک خودتان را نیز وارد کنید.

ارتقای پست (Post promotion). اگر شما بر روی فیس بوک یا توییتر هستید، می توانید با پرداخت چند دلار یک پست را حمایت یا ارتقا دهید. این به این معنی است که آن پست به دست بسیاری از مردم برسد، و امیدوار خواهید بود تا فالور و مشتریان جدید زیادی را جذب کنید. در حال حاضر، صاحبان کسب و کار می توانند پست های خود را بر روی اینستاگرام ارتقا دهند. آنها می توانند بودجه و مدت زمان را برای ارتقا تعیین کنند و جالب است بدانید حتی مخاطبان آنها می خواهند پست به دست آنها برسد.

لینک های قابل کلیک در پست. این بخشی از ویژگی پست ارتقا داده شده است. هنگامی که شما برای ارتقای یک پست هزینه پرداخت میکنید، می توانید یک لینک قابل کلیک و یا دکمه لینک دار  به پست اضافه کنید. وجود لینک قابل کلیک یکی از بزرگترین مشکلات در اینستاگرم را حل میکند.

چرا شما باید از اینستاگرم برای کسب و کارتان استفاده کنید؟

مزایای تبدیل اینستاگرم به اکانت تجاری بسیار آشکار است. اجازه بدهید در مورد برخی از مزایای پنهان اکانت تجاری اینستاگرم صحبت کنیم.

یافتن اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان اینستاگرام تان. با  بخش تجزیه و تحلیل اینستاگرام، شما می توانید اطلاعاتی از مخاطبان اینستاگرام خود کشف کنید و اینکه چگونه آنها از اینستاگرم برای تعامل با پست هایتان استفاده میکنند.

این اطلاعات برای هر کسب و کاری فوق العاده ارزشمند است، به ویژه کسانی که به دنبال استفاده از اینستاگرام برای افزایش مجبوبیت برند تجاری و با ارزش کردن برند شان هستند.

بهبود اعتبار نزد مشتری. اگر شما یک کسب و کار کوچک در اینستاگرم هستید، اما هنوز هم از یک حساب شخصی استفاده می کنید.

فالورهایتان احتمالا تعجب خواهند کرد که چرا شما هنوز هم اکانت اینستاگرام خودتان را به اکانت تجاری تغییر نداده اید. پس منتظر چی هستید؟ همین حالا اکانت شخصی خود را به اکانت تجاری تبدیل کنید.

پیدا کردن مشتریان جدید. ارتقا پست برای بدست آوردن مشتریان جدید به افزایش بازدید کننده سایت تان کمک تان می کند. شما همچنین در صورت تبدیل به اکانت تجاری می توانید از اطلاعات بخش تجزیه و تحلیل اینستاگرام تان برای ایجاد محتوایی که نوع خاصی از مشتریان را جذب خواهد کرد، استفاده کنید

نگه داشتن فالورهایتان در برنامه اینستاگرام. قبل از قابلیت اینستاگرام تجاری، مشتریان مجبور به استفاده از یک مرورگر، نرم افزار، و یا دیگر شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن اطلاعات تماس و مسیرهایی به کسب و کار مورد نظرشان بودند. در حال حاضر، آنها می توانند تمام اطلاعات را از داخل برنامه اینستاگرام  پیدا کنند، که بسیار راحت تر است.

استفاده از اکانت تجاری رایگان است. قابلیت اینستاگرام تجاری 100 درصد رایگان است! تنها چیزی که شما پرداخت میکنید فقط برای پست های ارتقا یافته توسط خودتان است. حتی می‌توانید از این بخش استفاده نکنید ولی از ابزارهای تحلیلی اکانت تجاری تان حتما استفاده کنید.

چگونه اکانت تجاری برای اینستاگرام تان را راه اندازی کنید؟

تغییر از یک اکانت عادی به اکانت تجاری خیلی ساده است. اما اگر شما کاربر جدید اینستاگرام هستید، در اینجا یک راه سریع و آسان برای راه اندازی اکانت اینستاگرام تجاری را با هم طی میکنیم.

 

این مطلب را نباید از دست بدهید :   ۵ راز طلائی موفقیت کسب و کارها از طریق اینستاگرام

1.یک حساب جدید با استفاده از ایمیل کاری تان و یا صفحه فیس بوک کسب و کارتان ایجاد کنید. استفاده از ایمیل شخصی بسیار خوب می باشد، اما اگر شما می خواهید مخاطبین حرفه ای تان قادر به پیدا کردن شما در اینستاگرام باشند، بهتر است از ایمیل کاری تان استفاده کنید.

شما همچنین می توانید با حساب کاربری فیس بوک تان ثبت نام کنید. اگر این مسیر را انتخاب نمایید اطمینان حاصل کنید که شما ثبت نام می شوید و به حساب تجاری تان متصل خواهید شد.

 

2. یک نام کاربری مناسب انتخاب کنید. در ایده آل ترین حالت، این نام فقط باید نام کسب و کار شما باشد. اما در صورتی که قبلا گرفته شده باشد، چیز دیگری را امتحان کنید.

در نظر اضافه کردن یک عدد یا یک کاراکتر ویژه در جایی در نام کاربری باشید. هر آنچه که انتخاب میکنید از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

3.عکس پروفایل تان را اضافه کنید. همیشه از یک عکس حرفه ای و یا از لوگو خود استفاده کنید. هرگز یک سلفی و یا یک عکسی که حرفه ای نیست را بارگذاری نکنید.

این سابقه ی شما را در ذهن مشتری کاهش میدهد، و فالوور هایتان کسب و کارتان را جدی نمی گیرند. اطمینان حاصل کنید که عکس با وضوح بالا و مربع یا دایره ای باشد تا بهترین نتایج را نشان دهد.

 

4.تمامی اطلاعات تان را اضافه کنید. برنامه از شما نام و نام خانوادگی و شماره تلفن تان درخواست میکند. این اختیاری است اما به هر حال شما باید آنها را تکمیل کنید و به مشخصات خود اضافه کنید.

شما می توانید از نام خود و یا نام کسب و کار تان استفاده کنید.

 

این مطلب را نباید از دست بدهید :   با اینفلوئنسر مارکتینگ بی حد و مرز بفروشید

5.پیدا کردن افراد جدید برای فالو کردن. شما می توانید این جست و جو را انجام ندهید. ما توصیه می کنیم بعد از اینکه مشخصات پیچ تان را تکمیل کردید و حداقل یک پست را منتشر کردین اقدام به فالو کردن دیگران کنید.

 برای جذب افراد و بازار هدف هم می توانید از ربات های اینستاگرامی استفاده کنید که هدف از این ربات ها تبلیغات پیج شما در اینستاگرام است که به صورت خودکار انجام می شود. پیشنهاد ما استفاده از ربات نینجاگرام است که هم اکنون می توانید سفارش دهید و دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ربات پیشرفته نینجاگرام کلیک کنید

 

6.روی ویراش پروفایل کلیک کنید (Edit Your Profile). یک لینک به سایت کسب و کار تان یا شبکه های اجتماعی دیگر بدهید و یک بیو منحصر به فرد که منعکس کننده چشم انداز نام تجاری تان است را وارد کنید.

لینک بیو پیج اینستاگرام تنها لینک قابل کلیک در پیچ تان است، البته پست های شما هم با قابلیت ارتقای پست قابل کلیک خواهد شد که هزینه دارد. این حیاتی است که شما یک لینک در بیو خود اضافه کنید.

 

7.یک پست اضافه کنید. برای شروع حداقل به یک پست نیاز دارید. در غیر این صورت، ممکن است مردم فکر کنند که شما یک حساب اسپم است.

 

8.به تنظیمات خود بروید و “Switch to a Business Account” را انتخاب کنید. به همین سادگی!

 

اکانت تجاری اینستاگرام، تعامل با مخاطبان و مشتریان خود را تغییرات اساسی داده است. اینستاگرام ماهانه با بیش از 700 میلیون کاربر فعال، یکی از موثر ترین رسانه های اجتماعی در دسترس است.

پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا اکانت تجاری خود را راه اندازی کنید.

 

این مطلب را نباید از دست بدهید :   6 تکنیک قدرتمند بازاریابی با استوری اینستاگرام

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نسخه 2 ساعت رایگان ربات نینجاگرام

به همراه آموزش تصویری اختصاصی و تکنیک های منحصر بفرد
ماهانه 10 هزار فالوور واقعی و ایرانی جذب کنید
دانلود رایگان نینجاگرام 2 ساعته
close-link

نسخه 2 ساعت رایگان ربات نینجاگرام

به همراه آموزش تصویری اختصاصی و تکنیک های منحصر بفرد
دانلود رایگان نینجاگرام 2 ساعته
close-link