6 تکنیک قدرتمند بازاریابی با استوری اینستاگرام

 

در این مقاله میخواهیم تمام فوت و فن های استوری اینستاگرام رو بررسی کنیم و تکنیک هایی که تابحال در هیچ کجا در مورد شون صحبت نشده رو با هم پیاده سازی کنیم.

همانطور که میدانید در نسخه ی اخیر اینستاگرام از قابلیت جدیدی رونمایی شده که میتوانید با کمک آن وقایع و اتفاقات روزمره ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و Story های جالب بسازید.

 استوری ها در واقع پست های موقتی هستند که بعد از ۲۴ ساعت بصورت خودکار از اینستاگرام حذف میشوند و کاربردهای مختلف و جذابی دارند.

از قابلیت های خوبش که بگذریم، استوری اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهای هستش که میتونید برای   بازاریابی و افزایش فروش  استفاده کنید.

دقت کردین وقتی وارد پیجی میشید، اول از همه عکس پروفایل رو نگاه میکنید. بعد میرید سراغ استوری اون پیج. این دست شما نیست.

اینستاگرام طوری طراحی شده که مدت زمانی که کاربر از این شبکه اجتماعی استفاده میکنه رو بالا ببره و این با قابلیت جدیدی که اضافه شده، هم پیج رو جذاب نشون میده و هم کاربر رو بیشتر در پیج نگه میداره.

این دو سه هفته ای که گذشت، آمار رو بررسی کردم و دیدم که هر پستی که منتشر میکنم آمار بازدید خیلی پایین اومده و بررسی کردم و مشکل رو پیدا کردم.

 تا اون لحظه از استوری اینستاگرام استفاده نکرده بودم و تاثیر گذاری فوق العاده شو ندیده بودم.

    آمار بازدید استوری تقریبا 5 برابر بیشتر از پستی هستش که منتشر میکنید.

جالب اینجاست که حتی میتونید لینک مستقیم از استوری بگیرید. مثله لینکی که توی بیو قرار میدین، میتونید روی هر استوری لینک قرار بدین. البته برای اینکه بتونید از لینک مستقیم استفاده کنید باید پیج تون رو به پیج تجاری تبدیل کنید.

خب تا اینجا با قدرت استوری اینستاگرام آشنا شدیم. بریم سراغ تکنیک ها و روش های طلائی استوری اینستاگرام .

در اینجا 6 روش برای استفاده از ویژگی های فوق العاده استوری اینستاگرام برای کسب و کارتون وجود داره که میتونید از همین لحظه کارتون رو شروع کنید.

 

این مطلب را نباید از دست بدهید :    12 اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام

1. ارائه پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه هنگامی که با ویژگی های منحصر به فرد استوری اینستاگرام ترکیب می شن، بسیار ویژه تر هستن. به یاد داشته باشید که کمبود زمان استوری های اینستاگرام به اونها قدرت می دهد. بنابراین اگر از استوری برای پیشنهادات ویژه کسب و کارتون استفاده کنید، به نتیجه بهتری خواهید رسید.

 استوری-اینستاگرام-

یک راه برای ارائه پیشنهادات از طریق داستان یا استوری، مراجعه به لینک در بیو پیج شماست. یک کوپن رو به استوری اینستاگرام ارسال کنید و روی این تاکید کنید که این پیشنهاد در پایان دوره استوری 24 ساعته به پایان میرسه.

کوپن تخفیف می تونه کاربران رو به لینک در بیو اینستاگرام شما هدایت کند، که افراد رو به یک صفحه فرود هدایت می کنه که در اون می تونند نحوه استفاده از پیشنهاد ویژه شما بیاموزند و استفاده کنن.

 قابلیت خیلی بهتر استوری اینه که شما میتونید لینک رو به استوری متصل کنید.

توجه داشته باشید که ماهیت کمبود زمان استوری اینستاگرام، موجب ایجاد فوریت برای مشتریان و فروش به مشتریان بالقوه میشه.

تاکتیک دیگه اینه که که بیننده از ویژگی پیام مستقیم یا دایرکت اینستاگرام برای درخواست پیشنهادات استفاده کنه. از کاربران بخواهید تا از طریق پیام خصوصی به یکی از استوری های اینستاگرام شما پاسخ بدن.

به عنوان مثال، می تونید بگید: ” به این استوری پاسخ بدین تا ما این کد تخفیف استثنایی رو براتون بفرستیم ” استفاده از پیام ها تکنیک مناسبی برای تعامل و فرصتی برای مشتریان برای ایجاد یک ارتباط عمیق تر با نام تجاری شماست.

قبل از استفاده از این تکنیک اطمینان حاصل کنید که چیزی با ارزش به مشتریان ارائه می کنید! اگر شما با پیشنهادات و امتیازات کم ارزش جلو برید، آنها شما رو از بین می برند.

 به عنوان مثال استوری که در اینستاگرام قرار دادم که در رابطه با یک پیشنهاد ارزشمند برای مشتریان بود که بازخورد فوق العاده ای از این استوری دریافت کردیم.

 

 

این مطلب را نباید از دست بدهید :   تلگرام یا اینستاگرام؟ روی کدام یک سرمایه گذاری کنیم

2. فرایند خلاقانه تون رو نشان دهید

یک ویدیو از شما، از سازنده محصول، پشت صحنه محصول تون و یا نتیجه کار و خدمات شما.

استوری-اینستاگرام

 این نوع هدفمند از بازاریابی اینستاگرام می تونه سطح بالایی از اعتماد رو در مخاطبان شما ایجاد کنه.

به اشتراک گذاری کارشما با مخاطبان تون می تونه قانع کننده باشه و به شما امکان نشان دادن قدرت برند شما و خدماتی که ارائه میدین رو میده.

 

 

3. یک نکته غیر رسمی رو در کسب و کارتون به اشتراک بگذارید

  استوری اینستاگرام ممکنه موقت باشه، اما تاثیر آن بر برند تجاری شما موقت نیست. 

 داستان هایی که واقعیت رو نشان می دهد که در واقع یک نگاه واقع گرایانه اما در عین حال تاکتیکی در کسب و کار شما ایجاد میکنه، که این نشان دهنده کلید انعطاف پذیری نام تجاری شما به مشتریان موجود و منجر به فروش بالقوه میشه.

 

 

4. نمایش “یک روز از زندگی” کسب و کار شما

شما می توانید از  عکس و فیلم های جدید برای ایجاد استوری اینستاگرام استفاده کنید. فیلم های شما نباید به هیچ وجه جذاب باشن!! در واقع، فیلم ها می تونن یک راه عالی برای نشان دادن رویدادهای روز به روز در کسب و کارتون باشه.

رستوران Union Of Fare که در نیویورک قرار داره، از استوری اینستاگرام برای اشتراک ویدئوهایی استفاده میکنه که در واقع نشون دهنده افرادیه که در اونجا در حال خدمات رسانی هستن و غذا های خوشمزه درست میکنن.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد به اشتراک گذاری ویدیو با استوری  اینه که شما می توانید آن رو به سرعت انجام دهید. می توانید برنامه های زیادی رو در فیلم هاتون قرار دهید، اما گاهی یک ویدئو ساده می تونه در ارتقاء نام تجاری شما بسیار موثر باشه.

 

 

5. نمایش محصولات تون در عمل

اگر میخواهید یک محصول رو تبلیغ کنید، استوری اینستاگرام یک راه عالی برای نشان دادن اینه که محصول تون میتونه چه کاری رو انجام بده.

اگر آنها محصول تون رو خرید کنن، ایده هاتون رو برای استفاده از محصول تون نشون شون بدین. یا آنچه که مشتریان می تونن انجام بدن و یا با محصول تون ایجاد کنن.

Vitamix نام تجاری محبوب مخلوط کنی هستش، که از استوری اینستاگرام برای نشان دادن مخلوط کن خود در عمل استفاده می کند و میگه که با این مخلوط کن میتونید چه چیزهایی رو درست کنید

 

این مطلب را نباید از دست بدهید :   فرمول سری بازاریابی با اینستاگرام

استوری-اینستاگرام

این ایده می تواند برای انواع مختلف محصولات فیزیکی و دانلودی موثر باشد. آموزش های آرایشی با نام تجاری یا ابزار مخصوص آرایش، فیلم های اسکیت برد قابل توجه برای ارائه دهندگان محصولات اسکیت بورد فقط چند ایده ساده از محصولاتیه که شما می تونید با استوری اینستاگرام به مخاطبان تون نشون بدین.

 

 شما چه محصولاتی دارین؟

براساس محصولات خودتون باید محتوا ایجاد کنید و محصولات رو در عمل نشون بدین.

 

 

6. برای ورود به سیستم قدرتمند اینستاگرام آماده شوید

استوری یا داستان اینستاگرام راهی سریع برای رشد حساب کاربری شما است.

اینستاگرام در حال حاضر یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی هستش که تقریبا 500 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. علاوه بر این، 68 درصد از کاربران به صورت منظم با شرکت ها و برند ها در ارتباط هستن.

با وجود قدرت عظیم اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم شگفت انگیز برای کسب و کار و کانال برتر برای رشد، تنها 36 درصد بازاریابان در اینستاگرام حضور دارند.

 این یک اشتباه بزرگه. اینستاگرام برای رشد باورنکردنی درست شده، اگر شما در حال حاضر در تلگرام هستید، باید از اینستاگرام و ویژگی های جدیدش هم استفاده کنید.

اگر مطمئن نیستید که چه محتوایی رو در استوری اینستاگرام تون به اشتراک بگذارید، چرا علایق مخاطبان تون رو نسبت به برندتون نمی‌پرسید؟

 اگر به طور مداوم بهترین شیوه ها رو استفاده کنید و تلاشی مستمر برای استفاده از قدرت استوری های اینستاگرام داشته باشید، نتایج مثبت کسب و کارتون رو به زودی خواهید دید.

با ما همراه باشید.

خبر های شگفت انگیزی در راه است.

موفق و سربلند باشید

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نسخه 2 ساعت رایگان ربات نینجاگرام

به همراه آموزش تصویری اختصاصی و تکنیک های منحصر بفرد
ماهانه 10 هزار فالوور واقعی و ایرانی جذب کنید
دانلود رایگان نینجاگرام 2 ساعته
close-link

نسخه 2 ساعت رایگان ربات نینجاگرام

به همراه آموزش تصویری اختصاصی و تکنیک های منحصر بفرد
دانلود رایگان نینجاگرام 2 ساعته
close-link

   این صفحه را  به اشتراک بگذارید

close-link